Shop Mobile More Submit  Join Login
Drunk Time Paradox FTW by NevanAnxa Drunk Time Paradox FTW by NevanAnxa
FAIL COMIC FAILS 8D

HA . I haven't uploaded any art in like 4 fudgin' months 8D

[ photo doesn't count t(-___-t) ]

I'M ADDICTED TO ASSASSIN'S CREED . And this is the last comic thing I'll ever do cuz it killed me . I know it has A LOT of mistakes and shit but I don't care . This almost went to the recycling bin xDDD

In case you can't understand my FAB-U-LOUZ handwritting , I'll just write here what they're saying .

Ezio: You know what, Gramps? You're old...
Altaïr: Shut up, fairy.

E: And... and you have bad body odor...
A: ...

E: ... and you're missing a finger...
A: ...

A: I can still do this. .|.
E: *Il Gasp* (He's Italian so ... well yeah , shut up)

A: >D
E: --"

E: ARGH!!!
A: ...
(weird brown glass goes *CLINK*)

Desmond: Quit it you two!
E: And you can't swim either!
A: Why you!...

D: For the love of !...
A: You insufferable brat!
E: AH! Not the face !!!
Malik: *face palm* ...

*****

YAY \o/

Malik just had to be there :iconheeplz:

And Desmond looks uuugly :iconimnothappyplz:

YA they're totally shitfaced :iconhurrplz:

I CAN'T WAIT FOR ASSASSIN'S CREED II ! WEWT .
First one rawked mah sawks .


Yup , I still live (:

:heart:



PS: I'm hoping to draw moar AC fan art . But I'm sooooo unpredictable ( or maybe not 8D )

:iconimsrspervplz:

this is not even funny . I WAS BORED

EDIT: HOLY SHEET . So many ( well they're a lot to me X'D ) Faves and so little comments . ANYWAYS . Thank you all ! Even if you didn't comment x'D I never thought it would be so funny :heart:
Add a Comment:
 
:iconblack-wolf-dog:
Black-Wolf-Dog Featured By Owner Jan 21, 2015
I may have just gotten into AC recently, but I love Altair and Ezio. This. Is. Hilarious!! I love it!!!
Reply
:iconiloveleft4dead2:
iloveleft4dead2 Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist General Artist

lol

malik facepalm

Reply
:iconfateofchaos:
FateOfChaos Featured By Owner Aug 9, 2013
Heh. Poor Desmond. He try to stop it and get dragged into it. AND ALTAIR, PUNCH HIM IN THE FACE!! Hehehehe.
Reply
:iconamazing-person-yes:
Amazing-person-yes Featured By Owner Jul 23, 2013  Hobbyist General Artist
Aww... Poor lonely Malik...
:iconcryincornerplz:
And Connor, wherever he is
Reply
:iconbluexsonicxblur:
BlueXsonicXblur Featured By Owner Jun 3, 2013  Student Digital Artist
XD XD XD
Reply
:iconxspriteyx:
XSpriteyX Featured By Owner May 12, 2013
Hahaha oh dear XD Just repeat Malik 'It'll all be over soon'
Reply
:iconassaixfedajini:
AssaixFedajini Featured By Owner Mar 30, 2013
great, great, great, great... AWESOME!! :D
Reply
:iconqueenofskulls:
QueenOfSkulls Featured By Owner Feb 14, 2013
XDDDD omg to hilarious!!!!!! :lmao:
Reply
:iconaniphine:
Aniphine Featured By Owner Jan 3, 2013  Professional Writer
Oh God this is so perfect on so many levels. Just... So perfect.
Reply
:iconbuuber:
Buuber Featured By Owner Dec 7, 2012
Hehhe :DD
Reply
:iconsaminal625:
saminal625 Featured By Owner Dec 4, 2012  Hobbyist Artist
nice!
Reply
:iconben13241:
ben13241 Featured By Owner Nov 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
HAHA, middlefinger and fighting...made my day! XD
Reply
:iconthestrayliger:
TheStrayLiger Featured By Owner Nov 28, 2012  Student Digital Artist
I love Altair here. XDDDDDDDDDDD and Malik OMFG. I swear IO can't stop laughing at this XDDD
Reply
:iconchopsticksgo:
chopsticksGO Featured By Owner Nov 26, 2012
This is too funny! XD
Reply
:iconxxthesilent:
xxtheSilent Featured By Owner Nov 23, 2012  Hobbyist General Artist
crying
This is amazing
Reply
:iconbaka300:
baka300 Featured By Owner Nov 18, 2012
Awesome good job ^^
This made my day =D
Reply
:iconspartan2016:
Spartan2016 Featured By Owner Oct 21, 2012
Im diying of lafter
Reply
:icondragon7f1:
Dragon7F1 Featured By Owner Oct 8, 2012
Malik: Novices!
Reply
:iconliva-wilborg:
Liva-Wilborg Featured By Owner Sep 23, 2012  Hobbyist Writer
Oh LOL =D Great work!
Reply
:iconsparkelzkitty123:
sparkelzkitty123 Featured By Owner Sep 23, 2012  Hobbyist Artist
double rainbooms
Reply
:icondotdotlineman:
DotDotLineMan Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist
We all know Altair would win that one.... XD
Reply
:iconvchrisi:
VChrisi Featured By Owner May 15, 2012
Malik is like 'Novices, even in the future!' :iconfacepalmplz:
Reply
:iconbunnyhead117:
Bunnyhead117 Featured By Owner Apr 13, 2012
I cant like this enough, its so freaking amazing :3
Reply
:icon124gcode541:
124GCode541 Featured By Owner Dec 1, 2011  Student Artist
great comic is great C:
Reply
:iconheatranscorchingfire:
HeatranScorchingFire Featured By Owner Nov 25, 2011  Student Filmographer
:iconmalikfacepalmplz:
Reply
:iconmikadoisboss:
MikadoIsBoss Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist Writer
lol
Reply
:iconassassipnf:
AssassiPnF Featured By Owner Oct 25, 2011  Hobbyist General Artist
awesome paradox
Reply
:iconnevananxa:
NevanAnxa Featured By Owner Oct 28, 2011
Thank you! :la:
Reply
:iconassassipnf:
AssassiPnF Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist General Artist
your welcome
Reply
:iconmasaakiyagushi:
MasaakiYagushi Featured By Owner Oct 24, 2011
Best time paradox EVER. xD
Reply
:iconnevananxa:
NevanAnxa Featured By Owner Oct 25, 2011
Why thank you! :iconimsuperhappyplz:
Reply
:iconskyebennett:
SkyeBennett Featured By Owner Oct 14, 2011
pft
IL GASP xD
Reply
:iconnevananxa:
NevanAnxa Featured By Owner Oct 17, 2011
xDDD Si :dummy:
Reply
:iconsyo506:
SYO506 Featured By Owner Oct 10, 2011
HAHA X'D * Alta´r face in 3 line *

FAV <3
Reply
:iconkeepingmesane:
keepingmeSANE Featured By Owner Oct 9, 2011
Ah ha ha! So perfect!
:heart:
Reply
:iconnevananxa:
NevanAnxa Featured By Owner Oct 9, 2011
Why thank you! :la:
Reply
:iconkeepingmesane:
keepingmeSANE Featured By Owner Oct 9, 2011
But of course! Ha ha, it was too good to pass up!
:heart:
Reply
:iconkovo123:
kovo123 Featured By Owner Oct 9, 2011  Hobbyist General Artist
I can still do this!
Reply
:iconnevananxa:
NevanAnxa Featured By Owner Oct 9, 2011
:iconaltairplz: *flips the birdie*

:iconezionoesplz: ...!!!
Reply
:iconkovo123:
kovo123 Featured By Owner Oct 10, 2011  Hobbyist General Artist
:iconaltairderpplz:
Reply
:iconjkhmangafreak:
jkhmangafreak Featured By Owner Oct 9, 2011  Student Writer
lol :D
Reply
:icondovahkiin117:
Dovahkiin117 Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist Artist
Lol Go Alta´r!
Reply
:icongatesofgold:
GatesOfGold Featured By Owner Aug 24, 2011
LOLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!! This is too good!
Reply
:iconhaichiko:
haichiko Featured By Owner Aug 15, 2011
NO NOT HIS FACE! IT'S THE ONLY ASSET HE HAS!
Reply
:iconnevananxa:
NevanAnxa Featured By Owner Oct 7, 2011
:iconicameplz: hehe... ASSet~ *shot*
Reply
:iconhaichiko:
haichiko Featured By Owner Oct 7, 2011
Hehe! x'D
Reply
:iconkyuubi55:
Kyuubi55 Featured By Owner Aug 12, 2011
Absolutely Love It!! :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart: :Heart:
Reply
:iconkyuubi55:
Kyuubi55 Featured By Owner Aug 12, 2011
Oops, apparently its case sensitive... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Reply
:iconkyuubi55:
Kyuubi55 Featured By Owner Aug 12, 2011
lol, you shoulda put a *crash* sound in the scene where Desmond enters and all you can see is Ezio's cape.
Reply
:iconbethiepie:
bethiepie Featured By Owner Aug 8, 2011
HAHAHAHAHA...once again Malik is the only one with any sense. Love it!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 959 × 4593




Details

Submitted on
August 23, 2009
Image Size
704 KB
Resolution
959×4593
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
43,206 (1 today)
Favourites
1,820 (who?)
Comments
498
Downloads
350
×